iMieszkaniec_przyciski
 
System iMieszkaniec już dostępny!
Załóż konto i zacznij korzystać z nowego rozwiązania!
 
 
 
 
Nie masz konta?
 
1. Czym jest iMieszkaniec?
iMieszkaniec.pl zapewnia pełną obsługę zgłoszeń bez konieczności bezpośredniego kontaktu. Jest to elektroniczny zeszyt do zlecania, monitorowania i dokumentowania zgłoszeń np. usterek. Dostępny jest zarówno z telefonu, jak i komputera, z domu lub z pracy.
Wpisujesz zgłoszenia od mieszkańców i przekazujesz je mailowo lub na aplikację mobilną do wykonawców — firm i konserwatorów. Na bieżąco widzisz status realizacji zgłoszenia oraz jego szczegóły (notatki, zdjęcia, załączniki).
2. Skuteczne zarządzanie zgłoszeniami dla spółdzielni i zarządców
Zarządzaj poprzez Panel Administratora procesem przyjmowania zgłoszeń od Mieszkańców, zlecania ich obsługi Wykonawcom (konserwatorzy i firmy zewnętrzne) oraz monitorowania stanu realizacji w czasie rzeczywistym.
Aktywuj panele Wykonawcom, za pomocą których otrzymują oni bezpośrednie powiadomienia o nowym zgłoszeniu i wprowadzają aktualne dane o stanie i zakresie jego obsługi.
Informuj wybranego odbiorcę lub grupy Mieszkańców o istotnych dla nich sprawach: ograniczeniach dostaw mediów, planowanych zmianach w świadczeniu usług, konsultacjach, itp. powiadomieniem w smartfonie lub e-mailem.
Monitoruj, analizuj i usprawniaj pracę Wykonawców, którym zleciłeś wykonanie usług oraz redukuj koszty obsługi zgłoszeń, w oparciu o gromadzone w iMieszkaniec.pl dane.
3. Dla mieszkańców
Dodawaj zgłoszenia, wyrażaj uwagi, przekazuj wnioski ze smartfona lub komputera.
Na bieżąco będziemy informować Cię o postępie realizacji Twojego zgłoszenia poprzez powiadomienia w smartfonie lub e-mailem.
Otrzymuj dane o użyciu mediów i istotne dla Ciebie ostrzeżenia i ogłoszenia.